Underbara pojkar!

Mamma har fått sova några timmar och nu ligger noel-skrutten och tittar på mig. Vilken grabb! ;-) leon har ätit och sover just nu, lite ombytta roller på sistone. Vad jag saknar just nu är en dusch, det skulle vara så härligt. Men ska först ta tag i att rensa ur garderoben och sedan lägga in lite tunnare kläder och inte så mycket gravidanpassat ;-) skulle också behöva ta med mig alla tre grabbar och åka till en klädaffär och titta på en studentklänning. Skulle kunna åka själv, men skulle bli så fruktansvärt stressad om pojkarna behöver mat och inte vara så nära. Vill inte pumpa ur heller, förra gången slutade det aldrig spruta ur bröstet så hade stora fläckar på tröjan. Nu ska jag kliva upp ur sängen och verkligen försöka göra ett bildinlägg någon dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0