10/12

Och jag sitter i skolan och försöker göra klart mitt projektarbete och lyssnar på handbolls VM, dock är ju Sverige ute så den här matchen gör ingen som helst skillnad men ändå. Kul att lyssna på :-)

Nu ska jag uppdatera lite och berätta att vi kanske har hittat en lägenhet som vi ska och titta på nästa vecka, och allt tack vare min underbara, UNDERBARA mamma!! Det är en 1,5 på 42 kvadrat och det duger ju än så länge, senare får man ju oroa sig för större :-) Jag är iallafall jätte glad och mamma gjorde verkligen min dag, både igår och idag. :-)

Och jag håller på och kreverar.. Nu är det bara 6 dagar kvar och jag är så himla nervös. ;o jag var inte ett dugg nervös inför uppskrivning och körning men nu när vi ska på UL så slår hjärtat som aldrig förr.. Spydde igår också så den här veckan höll det på tre dagar, men idag har jag klarat mig. Åkte hem och hämtade lite papper osv så lunchen och då fick jag våfflor och det var så himla gott!!! :-D Bara det att grädden var möglig, så det blev bara med sylt :-)


Ska försöka lägga upp en bild när jag kommer hem, tycker att magen är ENORM!! Jag förstår inte vad som hände, sen så har jag snart ingen BH att ha på mig. Där hände det också något!! Alla håller på att bli för små, eller egentligen är de redan det men jag har ju inget att välja på, och har inga pengar till en ny nu. :-P


Nu ska jag visst plugga :-)


kram

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0