22/12

Och idag har jag duschat, lite smink, lite parfym och fixat håret.. Det fanns visst en Emma under alla de där slappkläderna och dagarna i sängen ;-) Känner mig inte som levande död idag utan tar nya tag. Om än försiktiga, eftersom magen inte alltid vill hänga med. Den säger gärna till när jag går eller rör mig för fort så bara jag tar det lugnt så går allt jätte bra :-)

IDAG är dagen då jag och Toffe är i sista minuten och ska handla julklappar till allihop! Det bådar inte gott, men det måste göras!! Jag ska skämma bort mig själv och gå in på Lindex och handla för mitt present kort som jag fick när jag fyllde år. Ska leta någon mamma tröja eller något mysigt om de behagar att ha sånt ;-)

*v20 (19+1) idag :-)*

Nu blir det frukost sen bär det av!!


Kram

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0