25/12

Och idag har jag vart rätt ledsen, kunde inte åka till mamma för de gick ut med klass1 varning så vi avvaktar någon dag och ser hur det går då. Är absolut inte sur för att vi inte riskerar något men blev ledsen över att inte få träffa min familj. Men barnen har sparkat massor så jag känner mig glad över mina små skatter. :-) De kan verkligen muntra upp mamma. ;-) På måndag går vi in i vecka 21, spännande och jag hoppas att Toffe snart kan känna av våra liv :-) "bebisar"-tröjan är beställd från familjetoget.se iallafall så om några dagar kommer den nog, förhoppningsvis i mellandagarna :-)


Igår fick vi en hel del nyttiga saker till lägenheten, är verkligen jätte jätte glad och jag tackar er allihopa! Köpte ett pussel till toffe, man ska inte pussla motivet på locket utan man ska pussla de dem ser. Hoppas någon förstod mig och vad det var för pussel, så det har vi suttit med en stund när jag var nere men jag får ju så jädra ont i ryggen så fort jag gör något så orkade inte jätte länge.

Hoppas att ni allihopa haft en helt underbar julafton och jag önskar er en god fortsättning tills vi hörs nästa gång :-)


kram

Emma

Kommentarer
Postat av: mia

meeeeen, kommer du hem ännu senare. men de är bra att ni är rädda om er. ni får ju tänka¨på dem små i magen. vi ses, kram på dig :)

2009-12-25 @ 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0