3/12

Och jag är helt slut i kroppen. Vaknade flera gånger i natt av att det rann ur näsan på mig och det gjorde ont att svälja, dessutom känns det som att någon har slagit mig i huvudet.

Har sovit mestadels av dagen, men känner mig inte bättre för det. Spydde i morse när jag åt frukost, och när jag kom tillbaka hade kattungarna ätit upp min gröt... Suck.

Känner mig jätte lat, men min kropp säger totalt nej. Orkar verkligen ingenting idag.


vecka 17 (16+2) idag! Det börjar arta sig :-) Kanske har jag gått halva graviditeten snart, kanske inte :-)
Längtar efter UL!!! Nästnästa vecka smäller det!! :-) Men jag måste säga att jag känt mig fruktansvärt "ogravid" och varje gång jag tänkt det så har jag börjat må illa eller spytt på morgonen eller sådär. Känner ibland på morgonen livmodern strax under revbenen, är det normalt?

Toffe berättade att innan han somnade i natt så hade jag dragit täcket över huvudet och "kört bil". Haha, hade sagt till honom att sluta blinka och sagt att han skulle köra. Hmm... :-P


Nu ska jag gå, men innan det måste jag få berätta att jag fått ett paket idag. Ett jätte sött armband av mamma som det står "mother is one that knows us anyway us and loves." Tror jag att de stod, och sen hänger det två hjärtan o på det ena står det "mother" o på det andra "gemini" Och hon fick reda på efteråt att "gemini" betyder tvilling :-) Häftigt va? ;-)

Kram

Emma

Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Du har kommit en bit nu iaf =) I en enling graviditet brukar livmodern vara i höjd med naveln i vecka 20, men har faktiskt ingen aning om hur mycket fortare det går med två.

2009-12-03 @ 22:21:29
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0