8/12

10:13

Idag har jag och mina små snuttar i magen fått ett körkort ;-) :D :D Det gick jätte bra, tyckte jag. Fick köra i 25 minuter ungefär och sen så fick jag parkera, så jag är faktiskt nöjd. Han hade två saker att anmärka på men det gör inte så mycket! Så nu kan jag ta mina små på åkturer!!! ;-)


Hann aldrig bli speciellt nervös, längtar ju så till ultraljudet så det var i princip allt jag tänkte på. Men spydde igår och spydde imorse så kroppen kanske tänkte annorlunda ;-) Var ju ett tag sen nu, typ förra veckan när jag hade uppskrivning spydde jag två av dagarna.

Nu ska jag göra arbetet vi håller på med, tänkte bara uppdatera!

Vecka 18 idag, förresten :-) Mysigt!



Kram

Emma


14:38

Bara 8 dagar kvar till UL! :-) Underbart!! Nu ska jag snart äta lite och sen ta en premiärtur till min pappa, ensam ;-)


kram igen!




17:15


Vart ingen premiärtur för Emma var trött och gick och la sig och sov i en och en halv timme. ;-) Tur att man är gravid och har ursäkter, haha. Men har huvudvärk och mår illa så det kändes oerhört skönt, kan dock inte äta någon mat pga illamående är jag rädd för. :-( Men jag håller på att förgås!!! Jag måste få se våra barn snart!

Kram!

Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Grattis till körkortet :-D

2009-12-08 @ 10:22:34
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: MichellesMamma<3

grattis till körkortet :D vilken dag är de Ul??

2009-12-08 @ 11:11:15
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis till körkortet!! Lycka till i framtiden.

2009-12-08 @ 12:06:30
URL: http://maddeinpalivet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ett super stort GRATTIS! och kör försiktigt:)

2009-12-08 @ 16:19:53
Postat av: Marlene

Grattis!!!!!

2009-12-08 @ 19:37:48
Postat av: Camilla - Mamma till Livia!

Åhh stort grattis till körkortet =)

2009-12-08 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0