16/12

Och jag är så jävla lycklig!!

Lägenheten är JÄTTE fin och vi flyttar in så snart vi bara får och ultraljudet var helt jävla underbart.  Låg där och grät, mamma som var med grät och toffe erkände att han fick lite tårar i ögonen ;-) Två underbara hjärtan slog, våra älsklingar var så galna så det gick knappt att mäta dem!! :-D Haha, sen efter att hon mätt tvilling 1 så mätte hon  tvilling 2, och högst upp i högre hörnet ser man en liten hand som buffar på nr 2! Hahaha, helt underbart!! Jag är så himla glad och lycklig. Blev flyttad till 18+2, 18+1 innan. BF den 16 maj!

Så nu ska jag leta efter bäbisar-tröjan!! :-)


Så idag är verkligen en underbar dag!! Förutom att jag släppte av mamma och bror på tåget och det sved i hjärtat. Tur att jag får träffa dem nästa vecka igen!


Nu ska jag gå och äta lite. :-)


Kram

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad underbart.!!

nu måste du snart lägga upp en magbild igen..

nyfiken

2009-12-16 @ 19:47:59
Postat av: KossanMuu

Grattis till en fantastisk dag :-D Två välmående bebisar och en jättefin lägenhet på en gång, det är inte illa det! Fick ni veta kön eller ni kanske inte vill veta?



Hur funkar det förresten med tvillinggraviditeter, man har väl mer regelbundna kontroller? Kanske börjar senare iofs. Tycker det är så spännande att följa dig (eller er kanske jag ska säga!) :-)

2009-12-16 @ 20:42:32
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad underbart! Jag blir knäpp av längtan till vårat UL!!! :D



Såg ni kön eller vill ni inte veta?



2009-12-16 @ 21:29:56
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Martina

Grattis!! Vad härligt att de båda mådde bra.

2009-12-16 @ 21:34:03
Postat av: Marlene

Va roligt att allt gått bra! Vad jag vet så finns tröjan att få tag på i de flesta babyproffsen butiker titta på famnet.se

2009-12-16 @ 22:22:14
Postat av: Sanna

Grattis! Skönt att det gick bra :-)

2009-12-17 @ 12:58:47
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Vad mysigt med UL, skönt att det gick bra! Fcik du veta vilka kön det var på bebisarna?

2009-12-25 @ 10:59:45
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0