Lite senare på onsdagen ;-)

Och jag såg att svärmor hittat hit :-) Det är ju bra, då kan du välja att trycka bort mig när jag tjatar om att jag är orolig ;-) Skämt åsido så är det roligt att både min mamma och sambos mamma har hittat hit.

Den här bloggen är ju egentligen till för att rensa mina tankar, men jag tycker att det är jätte roligt att komma in och läsa kommentarer osv.


Pizzan var jätte god, och dessutom gick det ner en del julmust. Sådär fram mot nyår så kommer jag se ut som en ballong antar jag ;-)

Man säger det varje kväll, men undrar om man skulle försöka sova tidigt ikväll då? :-)
Längtar tillbaka till lite energi, och något som tar energi!


Ha det så bra och godnatt om jag inte uppdaterar något mer :-)


Kram

Ence

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan

Jag följer bloggen varje dag, roligt att läsa hur det går.. ville bara skriva att det hade varit spännande med en magbild :-) hih.. lycka till.

2009-11-11 @ 19:35:49
Postat av: Therese

Några veckor till sen tror jag energin kommer igen :-) Fast det är klart, har aldrig burit tvillingar, kanske är annorlunda då. Men jag håller tummarna att du snart blir lite piggare!

2009-11-11 @ 20:01:03
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag vet att du är hemlig men tänkte om du kunde berätta om dina kompisar, dom verkar vara underbara tjejer :)

2009-11-11 @ 21:20:36
URL: http://imastalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0