Onsdag..

Och nu vet dem som känner till min facebook vem jag är, och vet att vi ska bli föräldrar antar jag. Men jag är i vecka 15, magen växer, illamåendet hänger i (spydde fem gånger idag) och jag får sluta gå och tro att något ska gå fel HELA tiden. Det kan lika gärna hända något i slutet på graviditeten och då vet absolut alla om det.

Jag älskar mina barn och jag älskar att vi ska bli föräldrar och jag kan inte hålla mig längre..
Hur länge väntade ni andra som är / varit gravida med att berätta?



Jag vill bara glädjas med dem som bryr sig. Tycker det är så underbart! Är glad varenda dag över underverken vi har i min magen, även om jag spyr och inte får ner en bit mat så älskar jag det jag bär på. Och jag skulle göra det i tusen år bara barnen är friska.


kram 

Ence

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag följer din blogg med spänning :o) Med vårt första barn berättade vi för det närmsta i vecka 7 tror jag och för jobbarkompisar och bekanta i v 13. När man gått så pass "långt" så kände vi att OM det blir missfall kommer man inte kunna dölja sin sorg ändå så då kan folk lika gärna veta. Med nummer 2 berättade vi det i v 5 för de närmsta och i v 9-10 för övriga. Nu är jag i v 38 med 2.an =) och nummer 1 har nyss fyllt 3 år. Jag tror säkert att allt går vägen med era små oxå. Lycka till kan jag bara säga :o)

2009-11-18 @ 16:33:20
Postat av: Ence

Ja, men man är ju så nervös hela tiden. Kommer ju aldrig kunna dölja min förlust och nu är jag ju så himla glad så hur ska jag kunna? :-) Vill ju skrika ut min lycka!!! Tycker det är jätteroligt att du följer min blogg, är så trevligt att komma in och läsa alla kommentarer varje dag :-)



Kram Ence

2009-11-18 @ 16:44:31
URL: http://ence.blogg.se/
Postat av: frida

grattis :) lycka till :) kram

2009-11-18 @ 17:03:45
Postat av: Emelie, Mamma till David

Jag har följt din blogg sen du startade den :D Grattis till graviditeten!

Jag berättade ganska direkt för alla nära och kära att jag var gravid :) Var i v.8 då.

Nästa barn ska vi nog vänta tills vecka 12 iallafall :D Då är den största risken för missfall över.

Ha en bra dag! :D

2009-11-18 @ 17:13:15
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Mariana

vi berättade för våra närmaste direkt när vi visste om att jag var gravid, sen efter v13 så sa vi bara som det var att jag var gravid :)

2009-11-18 @ 19:46:23
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis!



Berättade nog i v.8-9 för de närmaste och ca v13-14 för resten.



Lyckatill :)

2009-11-18 @ 20:41:06
Postat av: Ida

Vi berättade direkt för de närmaste. Har haft ett MF tidigare och när det hände visste redan alla. Så när vi blev gravida igen så berättade för de närmaste, sen berättade jag för chefen i vecka 13 och sen fick alla andra veta efter det!



2009-11-18 @ 22:07:25
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Paulina

Har du registrerat dig på bloglovin än? :D Gör det så lägger ja in en länk sen :) love

2009-11-18 @ 22:10:17
URL: http://paulinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0