Söndag..

och snart är verkligheten tillbaka med full kraft. Känns inte riktigt som att min verklighet har funnits, har ju spytt så mycket. Men har haft två spyfria dagar, hoppas på en tredje idag. Och den magiska ingridiensen heter varm oboy på morgonen :-)

Skulle vara så underbart om det ger sig nu så att man kan börja leva lite igen, och kanske börja göra sig iordning. Det var ju knappast så att man behövde sminka sig förut, det rann ju bara efter första gången jag spytt. Men det skulle vara skönt att se lite pigg och fräsch ut och börja njuta på allvar. Längtar tills vi får se dem små liven och tills jag kan beställa en tröja.
Vill ju visa hela världen hur lycklig jag är om jag har två friska barn i min mage :-)


Nu ska jag alldeles strax leta upp mina nya linser så jag slipper gå med glasögon iallafall :-)


Tack och kram!

Ence

Kommentarer
Postat av: Barndomsvänn m

Jag vet inte om jag skulle skriva namn eftersom du fortfarande vill vara anonym i bloggen. och det finns säkert alltid någon som kan koppla ihop saker och ting om jag skriver mitt namn :) Men så du vet så följer jag din blogg varjer dag och är inne och kollar ifall du uppdaterar. skönt att ha haft två spyfria dagar, men om de inte ger sig så såg jag någon pogram i veckan och då tänkte jag på dig, där sa dem att om man åt ingefära så skulle de ta ner illamåendet när man är gravid. Men om de funkar vet jag inte, men på pogrammet sa dem de :) hoppas du förstår vem jag är, och hör av dig ifall du vill prata. hoppas vi ses snart<3

2009-11-08 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0