Söndag :(

Och jag är så himla glad över att jag inte var ute igår, får kalla kårar bara jag tänker på alla fulla och odrägliga människor. (Säger inte att alla är det, men många) Och bara för att jag är gravid så är jag inte någon helad nykterist men det känns som en befrielse ;-)

Hade en mysig kväll med mamma framför tv:n igår, fick mina efterlängtade stuvade makaroner och hemgjorda köttbullar och åt tyvärr lite för mycket godis. :-) Somnade som törnrosa senare :D


Sambo köpte minimorötter efter önskemål idag, var ju bara så att jag spydde upp dem så fort jag ätit några. :-)
Men jag tror att det kommer kännas lite bättre idag, på något konstigt vis. :-)

Barnmorskan imorgon och jag är väldigt spänd, speciellt på blodproven. :| Hoppas på att jag får en tid för ultraljud då, så att vi kan kolla på dem små galningarna :-) Eller ja, Piff&Puff som arbetsnamnet är. ;-)

Nu ska jag äta lite mera morötter och ta det lugnt en stund :-)


Kram

Ence

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Har inte följt din blogg från början, så jag är lite nyfiken hur du vet att det är tvillingar???



MVH Linda

2009-11-01 @ 20:59:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0