Lördag.

Uuunderbart med lördag, synd att man mår himla illa då :-)
v8+4 idag, tror jag. Och 9+0 och tredje månaden närmar sig med stora steg :-)
Det känns väldigt.. ja, spännande faktiskt.
Vill bara att v12 ska vara passerad snart, haha. Det är ju verkligen min milstolpe.
Läste i en tidning jag har att ungefär runt vecka 8-9 så kan man få väldigt mycket finnar.
Och det var ju verkligen ingen underdrift!! Min näsa har tyvärr smittats, mitt bröst, min rygg och jag håller på att bli galen. Funderar på om jag ska gräva ner mig i en grop, haha :-)
Men det kommer ju i slutändan vara värt besvären ;-)

Pratade med mamma igår och hon, min styvfar och en av hennes vänner trodde att barnen kommer den
14 april, och mamma trodde att det var två små pojkar. Haha :-) Så det blir väl spännande och se längre fram.
Vi kommer inte att ta reda på könen, för det spelar ingen roll vad det är och det blir också en mysig överraskning när vi väl är där :-) Allt jag bryr mig om är att barnen är friska och mår bra, allt annat saknar betydelse då.

Min mormor gick bort i maj, och igår när jag låg kvar hemma så tänkte jag på henne i säkert flera timmar.
Och helt plötsligt vågade jag inte slå upp ögonen för jag visste att hon satt på sängkanten.
Jag må vara konstig, men tror verkligen på sånt :-)


Nu ska jag lägga mig på sängen en stund till så att illamåendet kanske försvinner och jag kan äta lite grann iallafall.


Ska bara lägga till också att snart kommer en ny design! :-)

Vi hörs!

Kram Ence


Kommentarer
Postat av: Emilie

Min syster väntar också tvillingar, hon har BF 22-24 december (olika BF eftersom barnen aldrig är exakt lika stora). Ibörjan ville hon inte veta könen. Men eftersom hon var lur på att det kunde vara enäggs så frågade hon om det var samma kön, och det var det. Då kunde hon inte hålla sig utan frågade vilket också.



Ville bara säga att man kanske ändrar sig utefter vägen. Det är ju en tid kvar :)



Hoppas du kommer slippa illamåendet snart! Det är ju oftast som värst ibörjan och slutet, så det kommer nog bli bättre snart :)

2009-10-10 @ 17:14:54
URL: http://eminentlyems.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hej! Hittade din blogg på familjeliv och blev nyfiken. är själv gravid i v 24 med mitt andra barn och hoppas kunna följa eran utvecklig på bloggen. Tycker de är spännande med tvillingar.

Jag fick också mycket finnar i början men som tröst förvinner dem efter v 10-14 ca.

Vill bara säga att när du gått dina tolv veckor kan man ändå vara lite försiktig med att berätta en vecka till, för ja berättade för alla när mina 12 veckor var gjorda i februari och fem dagar senare fick ja missfall, och då visade de sig att min bebis hade varit död sen v 7 utan att symptomerna hade försvunnit. Ska inte skrämma upp dig men ja tyckte de var väldigt jobbigt att behöva säga till alla vänner fem dagar senare att vi inte skulle ha barn längre.

Önskar er all lycka till och ja kommer sitta och läsa hela tiden eran utveckling!

Kram

2009-10-11 @ 16:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0