Tisdag..

Och än så länge idag har jag inte ätit något, och bara druckit små små klunkar vatten.
Var så hungrig igår så jag trodde att jag skulle tuppa av. Tog två postafen igår, spydde upp båda.
Så svärfar funderade på om det kanske var så att det var en släng av magsjuka? Kanske inte är omöjligt?
Är lite orolig över piff&puff (arbetsnamnet på våra älsklingar i magen, haha.) men de tar det de behöver
av min kropp va? Vill ju inte utsätta dem för något men kunde inte ens behålla vattnet som jag drack igår.
Sambo var så orolig och  tyckte att jag skulle läggas in med dropp. Haha, lite väl dramatiskt kanske :-)
Varesig det var graviditet eller magsjuka så var det min värsta "graviddag" hittills.
Men idag, hörni, så är det v9+0 :-) tredje månaden. Nu kommer den tuffa tiden fram tills v12+0 och tills man
fått höra hjärtslag eller något annat tecken på liv.


Nu ska jag krypa ner i sängen igen, för det här går inte. :-)


Kram Ence

Kommentarer
Postat av: mickan

Vet hur de känns, men som sagt så bebisarna behöver du inte oroa dig över dom tar de dom behöver. men vist är de bra om du får i dig något för bebisarnas skull men dropp behövs nog inte än. försök att dricka vatten! Kram

2009-10-13 @ 12:11:37
Postat av: Lina

Ja bebisarna får sitt, det är mer att du inte får det du behöver för att klara skola och annat. Hoppas det blir bättre snabbt!

2009-10-14 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0