Trött..

Har åkt dom långa milen på lite semester ;-)
Har vart jätte dålig på att uppdatera men fram till söndag så kanske det blir lite mer eftersom jag kommer ha tillgång till dator.
Idag, mina vänner, är jag i vecka 12 (11+0) och jag är jätte nojjig! Till och med så att jag själv tycker att jag är jobbig. Drömde i natt att jag hade fött tvillingarna, det var en pojke och en flicka och pojken skulle heta Anton i drömmen. Pratade igår med svärmor om drömmarna om missfall osv jag har och undrade om det är normalt. Och det är helt normalt, det var till och med så att någon berättat för henne att det kommer innebära mycket framgång och man drömmer olycksdrömmar. Men om man drömmer bra drömmar då?! :P

Skulle vart på inskrivning igår hos barnmorskan, men hon var sjuk så jag ska dit nästa måndag istället. På tisdagen då kommer jag gå in i v13 (12+0) och jag undrar hur mycket kontroller och hur nogranna dem är när dem gäller att kolla barnens hälsa? Jag är verkligen jobbig och orolig men finns inte barnmorskor för att stilla det?
Jag hoppas verkligen att allt är som det ska :-) Så ska jag försöka låta bli o nöta ut min stackars sambo med alla frågor och funderingar.

Min rara mamma har beställt en gravid bok till mig som jag ska fylla i lite grann, hon har också köpt lite större mamma-byxor åt mig som jag ska få plats i sen. Eftersom mina jeans är för små redan nu, som sagt ;-)

Nu ska jag kika in lite på familjeliv och sådär och sen hem o hälsa på världens goaste hundar!!


Kram

Ence

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får ju gå på tätare kontroller och göra fler Ultraljud när du väntar tvillingar! Det är bara fråga ut barnmorskorna om alla funderingar, det är ju därför de finns :)

2009-10-27 @ 18:47:17
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej. Jag väntar själv tvillingar , 2äggs :) Jag får gå på väldigt täta kontroller faktiskt . Kommer bli mycket nu dom 10 sista veckorna då man ska mäta ctg, göra ultraljud och träffa bm lite tätare. Men det är sä bra att dom har koll så man vet att dom växer som dom ska och även kolla om man får förvärkar och allt sånt där :)



Lycka till . Kram Nina

2009-10-30 @ 21:27:56
URL: http://niniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0