14/4-10

Och vecka 35+2, tiden går fort... Imorgon är det dags för TUL och jag bävar lite för om jag är yr i huvudet och inte klarar av att ligga still.

Sov dåligt inatt, eftersom att det i förrgår natt var någon och ryckte i vår ytterdörr så jag var rädd att samma sak skulle hända inatt. Tyckte att det knackade på, men så rädd som jag var så kanske jag bara inbillade mig.

Har mycket foglossning, höfterna nästan gungar ur led när jag ska upp ur sängen, vända mig i sängen, upp ur soffan, gå en sväng eller sådär. Vill inte heller bli för still eftersom jag får ännu ondare när jag ska resa mig eller gå. Har en del onda sammandragningar och väldigt konstiga flytningar ibland. Men ska ta och fråga om det imorgon, men det härliga är att det är full rulle i magen. :-) men snälla pojkar, kom snart?!


Pappa var och hämtade mig förut, åkte en sväng till Ljusne för att umgås med farmor. Följde med och hämtade lillasyster på dagis också.. Hon trodde att jag hade en boll under tröjan och var tvungen att lyfta på tröjan för att se till så att det inte var det... Hahaha. :-)


Ska tacka någon där uppe för det härliga vädret vi fått idag, för det lättar verkligen upp. Önskar man kunde lägga på sig lite färg, men eftersom vi inte har någon riktig uteplats så är det inte så roligt att sitta utanför hemma.


Så ska försöka uppdatera om TUL:et imorgon, hoppas verkligen att allt ser bra ut och att pojkarna mår bra..

Ha det bra! :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! De konstiga flytningarna kan vara slemproppen som släpper, för en del kommer den i en klump, allt på en gång, och för en del blir det flera gånger lite tjockare slemmigare flytning, i vilket fall tyder det på att det börjar bli dags nu!=) För mig gick slemproppen ca. en vecka innnan förlossning båda gångerna... Kram

2010-04-14 @ 20:12:05
URL: http://livetsom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0