28/4-10

och idag är en bättre dag än på länge. sov knappt alls inatt, var på dåligt humör på förmiddagen. Åkte upp till hudiksvall vid kvart i tolv, hade tid klockan ett. Kom upp vid halv ett och satt kvar i bilen till kvart i. Gick sedan in och fick sitta och vänta till halv två. Suck! Tydligen så skulle vi legat med kurva innan ultraljudet, men icke tydligen. Fick komma in och lägga mig och så tog det en stund att lokalisera hur de låg. Tvilling ett uppskattades till 3077 gram och tvilling två 2700 gram ungefär. stora pojkar! Blev fruktansvärt glad! Blev även undersökt och jag är fortfarande öppen cirka 2 cm. När vi kom till söderhamn gick vi in på lidl och jag började få värkar. De håller fortfarande i sig men nu har jag lagt mig och vilat och de verkar ha avtagit så falskalarm antar jag :-) ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mariana

men va typiskt att det gick över! Sätt igång nu!!! :D

har läst enda sen du började och GUUUD vad spännande det är!!!!

2010-04-28 @ 20:54:04
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Lycka till nu! När som helst så kommer de små vara hos er. Tror inte du behöver vänta så länge till.

2010-04-28 @ 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0