7/4-10

O fyyy vad tungt det är !!!! Mitt bäcken håller allvarligt talat på att gå sönder, går ungefär som att jag gjort ner mig. Det är ju riktigt pinsamt. Kommer inte ur/in bilen utan att ta cirka 3 minuter på mig, kommer knappt ur sängen på morgonen, kan inte vända mig på nätterna utan att börja gråta. Och ändå är vi bara i vecka 34+2 !!!! Men imorgon ska vi tillbaka och kolla på grabbarna. Så himla skönt att de håller koll på dem så att det flyter på. Är så orolig för den lilla pojken! Vill gärna att båda kommer upp i 2500 gram innan de föds, eftersom det är bättre förutsättningar då.. Lite underhudsfett att leva på innan allt kommer igång.

Är väldigt orolig över att de ska stoppa förlossningen om vi åker in, men hoppas att jag INTE behöver bricanyl!! Vill att våra älsklingar ska komma, men jag vill att de ska må bra!


Nu håller jag på att ordnar det allra sista, så att man kan slappna av sen. Ska åka till IKEA i helgen och shoppa lite nödvändigt och sen så blir det inget mer. :-)


Kram !

Kommentarer
Postat av: Ida

jag tror det är i vecka 35 eller 36 som är gränsen för när de inte stoppar förlossningen längre..

2010-04-07 @ 18:18:46
URL: http://www.idaraty.blogg,se
Postat av: tvillingmamma

Det kommer gå bra tjejen.... Jag är en av de som kollar läget i din blogg då och då för att se hur dina mirakel mår... Mina twins föddes v 31+0 och allt gick hur bra som helst. Nu är de som vilka två 2 1/2 åringar som helst. Lycka till!!

2010-04-07 @ 20:47:04
Postat av: Emma

Åhh ja, jag kommer ihåg hur tungt det var, är inte avundsjuk på dig;) Ett tips är att om du börjar få svårt att sova så kan det ibland vara lättare att halvsitta istället, bulla upp lite kuddar under ryggen bara... Så sov jag nog den sista månaden=)

2010-04-07 @ 20:51:29
URL: http://livetsom.bloggagratis.se
Postat av: Mariana

det är skit snuskigt när man får bricanyl.. jag fick de för det blev akut kejsarsnitt för mig.. ena stunden har man skit ont å sen så försvinner det bara, så det blev lite grann av en lättnad men det varade i kanske nån minut för sen slutade den verka på mig.. :P

2010-04-09 @ 12:34:14
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: carin

vad menas med att man får bricanyl?? alltså vad är det bra för?

2010-04-10 @ 11:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0