Glad påsk

ska börja med att önska er alla glad påsk! :-) sen tänkte jag uppdatera om barnmorskan och ultraljudet. Klockan kvart i nio infann vi oss hos barnmorskan, stick i fingret och hb värdet låg på 118 och blodsockret på 5,9. Vidare till hennes rum där jag började bli väldigt yr! Jag som älskar att gå på dessa besök ville helt plötsligt bara försvinna därifrån! Blodtrycket låg på 85/52 så det var tungt en stund. Sen var det dags för mätning och då ligger jag på 38 cm (bara +1 sen två veckor ) och båda pojkarnas hjärtljud låg på 136 denna minut ;-) vågen visade 83 kg, alltså 16 kg upp sen första besöket :-) så åkte vi vidare till hudiksvall till ultraljud. Båda pojkarna ligger med huvudet neråt! Det känns verkligen toppen skönt. Våra älsklingar låg tätt ihop, kind mot kind och smidde planer för framtiden! Ena älsklingen på min höger sida vägde 2100 gram och snutten på vänster vägde 1870. Och pga viktskillnaden så ska vi tillbaka även nästa vecka och veckan därpå. Men allt såg bra ut i övrigt. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0