Lördag..

och jag ska börja med att svara på att bricanyl är bra för att stoppa upp värkarbetet. Bricanyl är det som används för dem som har astma. Exakt hur det stoppar upp värkarna vet jag inte, men det fungerade ju iallafall då vi åkte in. :-) sen ska jag uppdatera om läget, och läget är lugnt. Ligger i sängen och läser en underbar bok! Marian keyes "änglar" som aldrig någonsin får ta slut! Men jag kan ju inte sluta läsa så risken finns väl ;-) vecka 34+5 idag och jag går faktiskt och väntar, men just därför så dröjer det säkert flera veckor till innan det är dags! Jag längtar efter er, pojkar! Och jag har så ont i kroppen så jag tror att den lägger av snart. Men nu ska jag göra lite att äta och sedan krypa ner i sängen och läsa ut boken ;-) ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0