11/1

Och idag har vi vart hos BM. Vi satt och småpratade lite till en början och sedan tog hon blodtryck, vilket hade stigit sen förra gången så det såg bra ut idag. Vi lyssnade även på bebbarnas hjärtljud, det var jätte härligt. :-) 152 på den ena och 148 på den andra, så lite skillde det ju men inte speciellt mycket. Och så försökte BM boka ett ultraljud, men det var ingen som svarade i Hudiksvall så hon lämnade mitt nummer och så blev jag uppringd efteråt och fick en tid redan IMORGON!! Det kändes riktigt, riktigt bra. Så vi ska iväg och kika på dem klockan elva. Hos BM så var det vägning också och jag har gått från startvikten 67 kg den 2/11 till 72 kg idag 11/1. Det tyckte hon var jättebra och det var också jätte bra att jag har slutat spy, vilket det givetvis är. :-) Fick också lämna ett moderskapsintyg till försäkringskassan idag, och så snart som möjligt ska Toffe skriva på papper. :-)

Tillbaka i vardagen, känns jätte tråkigt men på lördag så blir det inflytt och så har vi mamma och styvpappa på besök natten till söndag så det är verkligen toppen! Och så har vi givetvis imorgon att se fram emot.
Gick och handlade på IKEA i lördags, och snacka om att man tappar bort tiden när man hittar massa fina saker. :-) Mamma köpte en ram och skulle hjälpa mig med ultraljudsbilderna så jag kan sätta upp dem på väggen.


Jag märker hur humöret blir mer och mer påverkat. Blir sur och irriterad för väldigt små saker och har svårt att släppa det. Känns inget bra och har inte bara med hormoner att göra.


Kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tänk på att UL-bilderna bleknar mycket fortare om du har dem framme. Ett tips (om du inte redan har gjort det förstås) är att scanna in dem på datorn och sedan framkalla som foton. På så sätt håller de för evigt (eller nästan iaf :P) Hoppas ditt ul gick bra!

2010-01-11 @ 16:00:26
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0