14/1

13:20

Tack för ord som värmer :-) Och jag längtar massor  till föräldragruppen, så man kan sluta känna sig som en enstörning. Där vet jag ju att jag har något gemensamt med människor iallafall. :-)

Har pluggat lite idag, tar det i omgångar eftersom jag inte hade någon riktig ordning på det så är det bara läsning som gäller. Men jag blev lite lagom nere när det hela tiden är något, och jag förstår inte hur det här ska gå till. *vet att det är kryptiskt ;-)*  Sitter iallafall och äter lite gröt nu och ska strax sätta mig och läsa en omgång till och sedan ska jag gå ner i tvättstugan och leta upp alla mina kläder och packa ner i en kartong så är jag i princip helt färdig packad så det är bara att vänta på att jag ska åka och skriva kontrakt så :-) Och vänta på att mina föräldrar kommer!!! Det känns verkligen som en evighet, men pratade med styvpappa igår och allt var bra med dem men de hade mycket att göra :-)


Jag har väl inte så mycket att skriva, mer än att det är ännu en dag (igår) passerad i graviditeten och det börjar göra ordentligt ont i revbenen och jag får ibland jäkligt svårt att andas för att allt trycker på. Men bara mina snuttisar är friska och pigga när de kommer ut så gör jag det här i tusen år till ;-)

Kram på er allihop!

17:12

Glömde säga också att imorgon eller på lördag så är flytten ett faktum :-) Känns riktigt, riktigt bra.
Nu ska jag äta lite grann.

Kram på er!


Här kommer två bilder! :-)

Vecka 23 (22+3) Tatueringen börjar töja ut sig ;-) Börjar få sådana märken efter mudden på byxorna också.




Och idag är tröjan på :-D

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu ser man minsann att det är tvillingar i magen :-D Sådär såg jag nog ut i vecka 30 eller nåt sånt. Men du ser rätt lagom ut fast att du väntar två, inte så där jobbigt stor! När är det dags för flytt?

2010-01-14 @ 16:57:02
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Marlene

Lycka till med flytten i helgen. Roligt att se en blid med den "nya" tröjan.

Kram

2010-01-14 @ 23:59:09
Postat av: frida- mamma till vincent

åhh grattis till dina bebisar i magen,

Vi har nästan BF samma dag, har den 1Maj :D



2010-01-15 @ 09:28:54
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0