18/1

Och idag så har jag gått in i vecka 24 (23+0) och det känns jätte härligt.
Vi har flyttat in och fått allt i ordning så nu har jag gått över till svärmor för att låna datorn bara. Ska snart gå tillbaka hem till oss och krypa ner i soffan och vänta på att det blir våran tvätt-tid. Har en himla massa nya handdukar och lakan osv att tvätta innan det kan användas.

Jag orkar inte skriva så mycket, är rätt trött efter flytten och vill gärna ta det lugnt idag. Imorgon är det ju dags för skola i fyra timmar, ungefär. Bävar för att behöva gå uppför alla trappor, det kan göra ont i magen.

Hade en liten incident inatt som gjorde att vi satt i Hudiksvall från klockan halv tolv till halv tre ungefär. Vad incidenten var är personlig men bebbarna mår iallafall bra och de sprattlar på som tusan där inne. Mammas lilla hjärtegull :-)

Ska förresten vänta med att gå hem så kanske boxern har anlänt när jag kommer tillbaka, så kan man leka zappare idag :-)


kram på er allihop!


Uträkning utgår från dagens datum: Mån 18 jan 2010.
Din graviditet startade Mån 10 aug 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 24 aug 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 162 av 280. (57,9%).
Du är i vecka 24.
Du har gått 23 fulla veckor och 0 fulla dagar (v23+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Sön 16 maj 2010
Du har 118 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har BF 17 Maj . Skoj med någon som är i närheten ;D

2010-01-18 @ 21:09:02
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/
Postat av: Marlene

Roligt att höra att flytten gått bra. Kan tänka mig hur trött du är. Lycka till i skolan. Inte kul att höra om incidenten... dock skönt att höra att bebisarna har det bra - vad det än var.



Kram

2010-01-18 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0