22/1

Sitter hos svärmor nu och blir bjuden på lasagne, får tacka så jätte mycket :-)
Har väääärldens håll på vänstersidan revbenen så vill inte röra så mycket på mig, alltså är det ju perfekt att sitta vid datorn ;-)
Fortfarande vecka 24 (23+4) och jag längtar, längtar, längtar till BM besök och UL nästa vecka.
Men missar ju visserligen en halv-dag i skolan, tyvärr men det är det allt värt :-)

Låg och läste och pluggade lite i soffan när jag klivit upp förut men det gick lite mer framåt än det gjort de senaste veckorna. Allt verkar ju glida ur skallen på mig, förstår inte vad det är.. Men som sagt, man skjuter ju upp allt när man är hemma. Läser en liten stund, sen ger man upp och så läser man en liten stund.. SUCK!!

Om en timme får vi påhälsning av pappa, hans ex och min syster. (2 år, så jag ska plocka upp allt som de små armarna når ;-) )


kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej.

Visst e det mysigt när de lever loppan. Men det komer bli tufft mot slutet, man är sååå spänd över magen att det gör lite ont när de rör på sig =)

Jag blev igångsatt i v38 och det tackar jag för, hade nog inte orkat längre.

De är 2äggs tvillingar, för de är inte ett dugg lika =)

Hoppas maten smakade bra förresten ;)

Kram carola

2010-01-22 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0