27/1

Ja, och igår låg jag och spydde hela dagen och hade världens halsbränna. Vaknade flera gånger inatt av sura uppstötningar och av ännu mer halsbränna. TOPPEN! Så har varit hemma och sovit idag och mått pyton.
Och sen toksnöar det när man tittar ut, hoppas bara att vi kommer iväg på ultraljudet imorgon. Vore jätte tråkigt att missa den och vi inte får se knoddarna.

Vecka 25 (24+2) idag och jag har känt mig nere men de kom och BYTTE varmvattenberedare eftersom vi vart utan i över en vecka, fast kämpen Emma har duschat iallafall. ;-)
Så ikväll ska jag ta mig en dust med all den disk som har fått stå eftersom vi ändå behövt diska om allt ändå. Men nu är besticken, tallrikarna, skålarna och glasen slut så nu måste det kommit igång!! Så blir en städkväll, det som orkas.

Och ska tacka min älskling som vart jätte go och köpte en sallad åt mig idag och var och handlade igår. Är jätte tacksam :-)


Nu vet jag inte vad det blir riktigt, men uppdaterar när jag har mer att skriva :-)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0