3/1

Och eftersom jag inte haft internet innan så ska jag passa på att önska er gott nytt år och god fortsättning innan jag gör något annat :-) Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton. Våran blev sådär, var mest ute och skjutsade folk. Tänk att man åker på det bara för att man är nykter, hände en liten olika i en lånad bil och självklart fick den nyktra gravida kvinnan torka upp spyorna!! Härligt värre!
Och efter den kvällen har det absolut inte hänt något, har vart så trött och avslagen så jag har sovit mestadels och vi har suttit här i soffan och bara latat oss. :-) Har varit så fruktansvärt slut så jag kan sova mer än 13 timmar i sträck, så ska höra med barnmorskan om det kanske kan vara dags för järntabletter snart. Och jag har varit slarvig med maten så ska ta tag i det här ordentligt!! Imorgon får vi reda på om vi kan få lägenheten, och jag hoppas hoppas hoppas för mitt liv att vi får den! Skönt att vara lite förberedda om det skulle sätta igång tidigt (inte vet jag :-P ) Men däremot så vill jag inte köpa några barnkläder förns vi har vart iväg på nästa ultraljud. Det känns bäst så. :-)


Nu har min söta mamma gjort pannbiffar, potatis och sås så nu ska vi äta! :-)


*vecka 22 imorgon*

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0