5/1

Hallå, allihopa. Gör en snabb uppdatering innan vi ska iväg till synsam, till banken och öppna ett ica-konto. Dessutom får vi reda på om / när vi får lägenheten idag. *Väldigt spänd*
Tack för alla svar, och igår kväll slog mina busar till!! De sparkade och sparkade och sparkade i ungefär en timme. Toffe kunde också känna dem fast han har ju då inte lika mycket tålamod med att hålla still handen på stället. :-) Jag börjar fundera på om det var dagarna efter nyår när man var så himla avslagen som det inte kändes så mycket eftersom jag inte rörde mig så mycket. Men igår var jag ju igång och duschade, lagade mat och grejade så då kanske de kom igång lite.. :-)

Det stretar och drar i huden, än så länge har jag itne fått några bristningar men har hittat några stora blodkärl som löper tvärs över magen. Sambo tror att jag ska klaga på varenda liten grej, men jag är bara fruktansvärt fascinerad så jag bryr mig inte alls om jag får skavanker. Vill ju bara att de små ska må bra. :-)
Allvarligt talat så har jag börjat fundera lite på förlossning osv, och jag börjar nästan bli lite orolig. Men vi får se lite längre fram på nästa ultraljud om det fanns någon skiljevägg eller om den var väldigt tunn. :-) Så då får jag utgå från att vara orolig då istället. ;-)


Nu ska jag borsta tänderna och gå och peta på älskling och åka ner till synsam. :-)


Ha det bra allihop!!


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0