8/1

Och jag bara längtar tills BM-besöket på måndag så jag kan få reda på när UL blir!!! Och nästa fredag när vi flyttar in i lägenheten, det blir jätte härligt. Men just nu så sitter jag här med en väldigt... könsmogen hanhund och en löpande tik instängd i ett av sovrummen. Vi är inte rädda för att det ska bli valpar direkt eftersom tiken är så elak mot hanen men han springer efter och fluktar hela tiden, haha!! Han piper, piper och piper.. Det är verkligen jordens undergång det här, och jag tycker faktiskt lite synd om honom. Men det blir kastrering snart iallafall så kanske vi slipper detta.

Vecka 22 (21+4) idag och jag var uppe tillsammans med mamma och åt frukost imorse, sen la jag mig i sängen och läste i en timme och sedan tvärslocknade jag. Skönt! :-)
Idag hade jag tänkt och fika med några tjejer eftersom det kan bli lite ont om tid i helgen, då vi ska hämta soffor imorgon och sedan till Karlstad. Sen på söndag så blir det ju tyvärr att åka tillbaka upp till vardagen, men som tur är så kommer ju mamma och styvpappa upp nästa helg så behöver inte känna mig så ledsen. Då ska Emma sätta igång att göra laxpaket * JÄTTEGOTT!*

Nu ska jag ta mig en sväng till stan och leta efter en skapligt billig drop-in frisör :-) Har länge velat ha långt hår, men nu när det börjat växa så har jag ingen frisyr och jag trivs inte i håret. Så då plågar jag mig inte utan då klipper vi av det så jag slipper bry mig så mycket om det :-)

Ha det så bra allihopa!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Idag får jag äntligen träffa dig freak:D

2010-01-08 @ 15:14:08
URL: http://lalalapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0