24/3-10

Och oj vad dagarna går fort! Var inget möte idag, satt i en timme och väntade och fick sedan reda på att de skrivit fel på pappret de skickat hem och att det är imorgon jag ska dit. Suck!! Hormonerna svämmade över och jag började gråta när jag satt i bilen och körde hem, typiskt! Var väl ingen stor grej att sitta och vänta men det värsta var nog att jag hade så ont i ryggen. Men nya tag imorgon då!

Kom hem från föräldragruppen för en stund sen, jag åkte dit själv eftersom Toffe hade uppkörning för lastbil (som han klarade) och tyckte det var riktigt trevligt. Tycker det är kul att det är två tvillingpar i samma grupp, det kan inte vara speciellt vanligt. Mycket av det vi pratade om har jag ju snappat upp innan, men det är så skönt att få höra andras tankar och syn på saker och ting. Sen var det så otroligt skönt att få komma ut och göra någonting som inte har med skola eller något annat att göra, utan bara få vara någon som väntar precis som alla andra på livets mirakel. Att inte känna mig så himla instängd som jag gör jämt, utan vänner osv.


Ska försöka få en ny tid hos barnmorskan så jag kan träffa henne nästa vecka, men det verkade som att hon hade en hel del. Det fanns en tid den 1 april, men då ska vi på ultraljud så då blir det svårt att vara på två ställen ;-)
Konstigt man fungerar, jag känner liv och rörelse i magen och ändå är jag orolig för ultraljudet. Tror dessutom att jag dragit på mig en svampinfektion, inte alls trevligt och inte vad som behövs just nu!!


Nu ska jag kolla in på FL lite fort och sen ska jag förhoppningsvis gå hem och slänga mig på soffan.


kram!!

Kommentarer
Postat av: MammaCissi till 2 pojkar

Hejsan! Ser att du väntar twins!!: ) Grattis, gud så roligt för dig. Jag minns hur det var, fy vad tungt det var. HUr känns det att bära på 2 ?=)har du hunnit smälta att det ska komma ut 2 små sötnosar?/Mvh Cissi

2010-03-25 @ 19:45:56
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0