Måndag.

Gick upp tidigt i morse eftersom älskling fyller år och skulle åka iväg så kramades lite och sen har jag och mamma fixat lite tårta och sådär. Ringde till förlossningen och förklarade att jag knappt orkar mer, de sa att en läkare skulle ringa upp. Blev uppringd för en liten stund sen och hon berättade då att det inte är aktuellt med igångsättning eftersom det kan bli komplikationer och det vill jag ju självklart inte. Men hoppet och humöret dalar, fy vad dåligt jag mår. har såna smärtor i mage och foglossning. Kan knappt sova och jag förstår inte hur jag ska orka. Det kommer aldrig köra igång. Vill bara lägga mig under täcket och inte kliva upp förns det händer något. Det hjälper verkligen inte att höra att det inte är långt kvar för det känns som en evighet för mig. 38 fulla veckor idag och jag får väl bara sjunka med i dagarna, trots att jag inte orkar. Känner mig levande död.

Kommentarer
Postat av: Amanda 18, mamma till världens vackraste Jolene.

:(

2010-05-03 @ 17:17:59
Postat av: Leya_madeleine

Vet att det känns jobbigt. Jag var gravid med en pojke för några år sedan. Var 16 år ensamstående och ville bara ha ut honom i slutet. Till råga på allt så var det den varmaste sommaren på typ 30 år. Jag gick 3 veckor över tiden och dom lät mig gå med värkar 3 dygn på bb innan dom satte igång mig. Vid det laget var jag så gott som död och hade ingen vid min sida. Var så jävla arg att inte dom satte igång mig, Var helt ensam så jag ville ha kvar lite krafter efter att bebisen kom också. Vad jag vill komma till är att man måste stå på sig, orkar inte du så ta med din kille eller mamma så får dom ta det...Med mig gjorde dom fruktansvärt fel. Låt ingen köra över dig. Har förresten läst din blogg ända från starten och du verkar vara en helgo tjej. Önskar dig all lycka med allt. Kramar

2010-05-03 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0