15/12

Och imorgon är dagen här! Är jätte nervös för UL!!! Och imorgon ska vi kolla på lägenhet. Och och ungefär tre timmar ska jag iväg och hämta mamma och bror på tåget :-) Längtar så j-kla mycket!!

Snön har bara vräkt ner, skulle chansa på ungefär en halvmeter och min stackars sambo har skottat hela dagen. Starkt jobbat tycker jag :-)


Idag iallafall, mina vänner, gick jag in i vecka 19 (18+0) Börjar inse att det inte är så länge kvar! Tiden går så fort!!


Nu ska jag äta lite :-)

kram

Emma

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var glad att tiden går fort nu :) jag tyckte den gick jättesakta mot slutet! och speciellt de 13 dagarna jag gick över, hehe.



Hoppas allt går bra imorgon :)

2009-12-15 @ 18:31:31
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej!

UL-dag, hoppas allt är bra idag. Lycka till med lägenhetstittande och UL.

Kram

2009-12-16 @ 07:12:57
Postat av: Sandra

Hoppas allt går bra idag! Jag väntar spänt på en uppdatering!! :D

2009-12-16 @ 16:09:34
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0