5/12

13:33

Och vi vaknade vid tolv, så det vart lite väl länge att sova men det var underbart eftersom vi bytte rum igår och fick ett jätte bra rum så vaknade upp glad som en solstråle imorse. Toffe åkte iväg och var barnvakt en stund och jag gick och hämtade gröt, ett glas mjölk och två smörgåsar med leverpastej och kröp ner i sängen och kollade på handboll. Nästan så jag låg och ryste så skönt var det!! Hahaha :-)

Har två bilder på magen. Den första från förra veckan, vecka 16 (15+0) Och den andra från i morse, tog den själv så vet inte riktigt hur bra det syns men det är alltså från vecka 17 (16+4)

Vecka 16 (15+0) :-)


Vecka 17 (16+4)


Angående klädseln så ska vi upp till Toffes syster och måla skåpluckor och sådär hela dagen så jag är laddad med färgbyxorna ;-) Sen ikväll ska vi nog fortsätta plocka lite i vårat nya rum. :-)

Nu börjar jag känna mig riktigt bekväm i en bil, först körde jag fram och tillbaka till gävle i tisdags, och i igår var jag ute och körde i ungefär en timme och på tisdag ska jag ut ungefär en timme, så det känns bra :-) Börjar ju  bli dags snart och jag är faktiskt nervös! ;-P Var ju inget alls på skrivningen men nu passar det på att komma. :-)


Nu ska jag gå och snyta mig och sen hitta lite tjocka kläder och ta en promenad :-)


Vi hörs, så ha det bra :-)


Kram

Emma



21:42

Vart barnvakt sen halv sju ungefär. :-) Och har funderat mycket på det och jag känner mig VÄLDIGT liten om magen.. Tycker alla man ser som bär på tvillingar är jätte stora i vecka 17. Men jag tror jag känner hur det pickar i magen. En annan dag så halvlåg jag på magen när jag läste och då "knackade"  det till, ungefär som att flytta på dig, tjockis! Haha :-) Vilken fantasi man har. Orkar knappt vänta till ultraljudet, 11 dagar kvar!!!


Ha det så bra allihop!

Kram

Emma

Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Helt otroligt att två små bebbar får plats där :-D Men det är klart, de är ju fortfarande inte så stora.

2009-12-05 @ 21:27:21
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0