Fredag!

Redan? helt otroligt hur fort tiden går.
Spydde som sagt i onsdags, sådär fem gånger och missade min riskutbildning.
Men min snälla mentor lyckades skaffa en ny till nästa vecka så det ska nog gå att ordna då.
Blev väckt imorse av att han ringde och frågade om jag ville komma och övningsköra, vilket var givet.
Så upp på toa och sen hämta oboy och krypa tillbaka i sängen o kolla på lite film och sen upp och klä på sig och åka iväg, har till och med kunnat ätit lite mat i skolan :-)
Så nu har jag övningskört personbil, eftersom uppkörningen börjar närma sig. Och så ska jag snart ut och övningsköra lastbil så det blir alldeles toppen. Men jag känner att jag förmodligen kommer behöva lägga mig ner när jag kommer hem, pinsamt att så här lite ska ta luften ur en. Men lika bra att lyssna på kroppen när den väl pratar med mig ;-)


Längtar så otroligt mycket tills UL och tills jag får träffa mamma igen, vilket inträffar i december.... LÅNG TID!
Vill ju nuuu! :-)
Drömde förresten en jätte konstig dröm igår natt, drömde att jag födde två tvillingflickor. Fast dem var döda när dem kom ut, men helt plötsligt så levde dem. Men den ena flickan var ungefär två år äldre än den andra. (Uppskattat 4 och 2 år ) Och dem var rödhåriga, vilket varken sambo eller jag är :-)
Kanske blev lite krångligt, men jag förstår inte mina egna drömmar!! :P


Nu ska jag sätta mig och ta det lugnt innan jag ska ut o köra lastbil :-)

Insåg en tråkig sak efter jag kört lastbil, rädd för att det inte blir något kort. Magen tar redan i ratten eftersom mina korta ben måste nå fram. Haha, så om några veckor kanske det är kört :-)


26 dagar kvar till UL!!


kram

Ence

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej igen :) Sandra Johansson här, jag kikade även in på din blogg och måste ju lämna en rad här också :) Sånnu har du en till läsare!



Hoppas allt är bra! :)

2009-11-20 @ 21:17:28
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0