Inskrivningsdag :-)

Japp, idag var det inskrivning. Allt var bra med blodtryck, blodsocker, urinprov osv. Spydde dock en gång inne hos BM, vilket inte var alltför trevligt för varken BM, mig eller sambo. ;-) Var och köpte åksjuke armband efteråt, vet faktiskt inte om dem funkar. Har inte vågat ätit så mycket idag, men har druckit desto mer iallafall. Ska snart försöka äta lite grann och något som funkat är varm oboy så det blir lite av det innan det blir sovdags.
Missade hela dagen i skolan idag pga av att jag mådde så illa och spydde tre - fyra gånger, känns synd att det går ut över skolan så mycket.

Fick tid för UL i mitten på december, så det är bara att invänta den spännande dagen. :-) Perfekt julklapp till barnens mormor, styvmorfar, farmor och farfar :-)

Fick en kommentar o någon som frågade om hur jag vet att det är tvillingar och det är för att jag var osäker på vilken vecka jag var i, fick då tid för VUL och då såg dom två småttingar där inne. :-)
Jag har faktiskt ingen koll alls på hur barnen mår, tänker förmodligen inte beställa ett angelsound ändå.
Men det finns ett syndrom när det gäller tvillingar som heter "den försvunna tvillingen" och då har den ena tvillingen tagits upp av kroppen eller av den andra som näring. Så en del, från början, tvillinggraviditeter kan sluta med enbart ett barn.

Men imorgon, tisdag, går jag in i vecka 13 (12+0) så det är ju lite spännande det också.
Ska lääängta så tills UL och hoppas på att tiden går så otroligt fort!!!


Nu ska jag försöka äta lite!

Tack för idag.

Kram Ence

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack då fick jag svar på det!!



Lycka till!!

2009-11-03 @ 11:09:31
Postat av: Therese

Tiden fram till ultraljudet tyckte jag var segast, efter det har tiden bara rusat iväg :-) Är nu i vecka 26, men väntar "bara" en :P Är spännande att läsa hur det är att vänta 2. Hoppas ditt illamående snart ger med sig!

2009-11-03 @ 16:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0