Lördag 21/11

Och nu sitter vi hos sambos syster och ska käka lite våfflor!! :-) Och det har jag läängtat efter, massor! :-)
Nästa helg är det min födelsedag, då blir det äta lite och gå på statt :-)

Och på tisdag går jag in i vecka 16(15+0), väntar olidligt på UL i vecka 19 (18+1) Men enligt mina beräkningar så är BF den 18 maj, antingen är jag snurrig eller så har jag räknat helt fel. Eller iofs är det ju exakt samma sak, men :-)

Och snaart kommer min dag, min uppskrivningsdag, så nu ska jag plugga stenhårt!


Nu börjar jag bli hungrig!! :-)


Kram

Ence


Uträkning utgår från dagens datum: Lör 21 nov 2009.
Din graviditet startade Tis 11 aug 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 25 aug 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 103 av 280. (36,8%).
Du är i vecka 15.
Du har gått 14 fulla veckor och 4 fulla dagar (v14+4).
Du är i 3:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 17 maj 2010
Du har 177 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0