Bara fredag kvar..

Och det är så otroligt skönt.
Gick upp vid kvart över sju imorse, mådde illa som vanligt, och kom på att jag inte har en aning om var mina
arbetsbyxor är :-) Så sambo var jätte rar och åkte och hämtade dem hos svärmor, eftersom jag vart så duktig och lagt dem där.

Iväg till skolan och körde lite körkorts teori fram till lunch och efter lunch har jag vart ute och kört lite truck :-)
Så det var en skön dag trots allt.

Idag är jag i v nio (8+2) och jag håller mig lugn så länge jag känner av illamående och växtvärk. Eftersom åtta fulla veckor snart är passerade och dem säger att mellan v 8 - 12 är ett kritiskt utvecklings stadie så känner jag lite oro.
Men vi hoppas på att allting går bra :-) Något jag funderar på är däremot vilken längd mina småttingar har! Överallt där jag läst är det olika storlekar, allt mellan 1,5cm till 3,5cm? Hmm..

Pratat med min mentor, och han ska hjälpa mig för att göra allt så jag får fullständiga betyg!
Känns jätte skönt, och vi siktar på att jag ska orka vara med och fira studenten med min klass :-)
Gå ut på trappen och en promenad genom staden och sen mottagning hemma. Bara att hoppas att man orkar, annars är ju inte det hela världen när man har två guldklimpar :-)


Nu ska jag ta och äta lite.


Ha det bra!


Ence

Kommentarer
Postat av: nettan

Såg din tråd på familjeliv :)

Jätte stort GRATTIS.



Fick själv barn under sista året i gymnasiet.

Dottern kom i Januari, men du borde väl ha betydligt senare BF. För mig funkade det jätte bra, men det viktiga är verkligen bra stöd från skolan. Att de bryr sig och vill hjälpa till.

Hade smabon i samma klass så det underlättade ju väldigt mycket.

Jag fixade allt förutom en praktikperiod på 8 veckor. fick göra den när dottern var 1 år, sen fick jag mitt slut betyg.



Lycka till.

2009-10-09 @ 13:12:25
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!



Hittade dig genom Familjeliv. Hoppas det är okej att jag länkar dig på min blogg? Har inga barn själv, men älskar läsa bloggar om graviditeter, det är så himla mysigt!!



Lycka till med allt!! :D



Kram // Elin

2009-10-09 @ 17:10:56
URL: http://itsallaboutelin.blogspot.com
Postat av: Elin

Tack så mycket!

Vet ju inte vad du heter, så fick bli som det stod på första sidan där jag hittade dig på Familjeliv.se ;) hihi



Kram

2009-10-10 @ 13:01:34
URL: http://itsallaboutelin.blogspot.com
Postat av: Elin

Drog till med ett inlägg om dig också så fler ser och tittat hit ;)

2009-10-10 @ 13:07:53
URL: http://itsallaboutelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0