Lat! :-)

Japp, lat o nöjd. Sambo gick upp redan vid åtta han och åt frukost hos svärmor eftersom dem hade lite mys där borta. Men jag orkade självklart inte kliva upp då, hade inte tagit något tablett och ingen yoghurt så jag låg kvar.
Så två gånger till fram till klockan elva hann sambo titta till mig innan jag orkade gå upp. :-)  Men jag är helnöjd med att få sovit så pass mycket :-)

Mår illa idag, också. Börjar vänja mig nu lite grann, men det är jobbigt att behöva springa o spy i skolan.
En del börjar nog bli lite misstänkssamma, men jag håller min mun stängd tills jag vet att båda småttingarna
mår bra :-)
Är idag i... v9+4. (Skulle jag tro. Dålig jag är på att hålla koll :-O )
Och jag är lite känslig på magen så för snabba rörelser kan kännas lite, men finnarna börjar avta lite grann. Dock inte så mycket, men har ju haft problem innan så det är bara att bita ihop :-)
Och illamåendet biter sig fast, och humöret är ju som en mardröm för min stackars sambo. Han tycker att
jag är lika elak som när jag har mens, haha, vilket betyg :/

På tisdag ska jag vaccineras för svininfluensan, längtar inte :-P
Också äntligen på fredag eftermiddag åker jag till min underbara mamma som är på jobb i Stockholm!
Så då ska vi sova på hotell, gå i stockholm, äta gooood mat, mysa ihop oss med Camilla Läckbergs bok.
O jag längtar så!! Ska försöka leta upp ett par bekväma jeans eftersom jag inte kan ha någon av mina par, eftersom dem är trasiga eller så är dem så högskurna så att dem gör ont i magen.


Snart blir det möjligtvis en liten promenad i skogen och sen vet jag faktiskt inte :-)

Tänkte att efter att mina nära fått veta om graviditeten så kommer jag berätta hur jag o sambo träffades.
För jag insåg härom kvällen att jag tyckte nog egentligen att det var helt otroligt ;-)


Kram

Ence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0