Måndag..

och veckan har tyvärr inte börjat bra..
Lyckades gå på en lektion i morse och sen skjutsade sambo hem mig o när jag skulle ta posten så kom första omgången upp, frukosten som det gick jätte bra att äta helt utan illamående.
Sen åt jag lite frukt som vi köpt, då kom nästa upp.
Provade efter en liten stund igen, men kom upp då också. Och sen har jag bara ätit ett äpple, som också det kom upp.
Så idag har jag ätit nada. Känner mig jätte tom i magen och ledsen för jag är så hiiimla hungrig!!!

Men min raring har köpt vaniljyoghurt och mer postafen idag :-)
Lämnade ett meddelande hos barnmorskan idag.
Och då var det inte min bm som ringde upp eftersom hon var upptagen så den andra tjejen sa att jag skulle ta postafen både morgon o kväll, även om jag inte mådde illa.

Jag är totalt utmattad, har legat i sängen hela dagen och lyssnat på talbok. ( Liza Marklund - Livstid )
Så jag ska väl återgå till det.


Och tack du Mickan för att du berättade om din erfarenhet. Kommer inte berätta exakt 12+0, utan jag vill gärna vänta tills någon hört hjärtljud eller något annat. Så att jag  vet att det är lugnt i magen.
Såg ju som sagt barnen i v7 och skulle det varit något så skulle han väl sagt till antar jag.
Idag är jag i v8+6, 9+0 imorgon blir det nog? :-)
Ska verkligen försöka ta mig iväg imorgon, ska ta en tablett så fort jag vaknar så att jag klarar hela dagen.



Vi hörs.


Kram Ence

Kommentarer
Postat av: Modesty

Usch, gör nu som barnmorskan och ta en Postafen innan du lägger dig med och en i morgon bitti. Min kompis gjorde så ett tag och hon va som dag och natt. Sen kunde hon återgå till att ta en på morgonen bara. Ta hand om er!

2009-10-12 @ 20:19:50
URL: http://grodanblogg.evadahlberg.se
Postat av: kajsa s

Lycka till med din tvillinggraviditet. Jag är gravid med mitt första barn och kan bara säga att illamående och alla andra krämpor går över och förändras under tiden som går. Så illamåendet släpper säkert snart!

Kram!

2009-10-13 @ 09:26:21
Postat av: Mickan

under mina graviditeter har jag mått väldigt illa under flera veckor och knappt kunnat jobba men jag har ätit salta kex. de har funkat på mig, man får äta väldigt lite åt gången men jag fick behålla de i alla fall. värt att testa! Kram

2009-10-13 @ 12:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0