22/4-10

Och nu var det ett uppehåll igen, och inga pojkar än!!

Var på TUL idag och de ville inte bli mätta alls.. Ena pojken ligger under så det gick inte.


När vi skulle åka hem så stannade vi på statoil för att fylla min stora mage, när jag klev ur bilen så blev jag blöt om benen och i trosorna.. Gick in på toan, men det kom inget mer än så.. Så nu sitter jag hos svärfar, ska snart röra oss hemåt och lägga oss och vila på soffan. ;-)  Så får vi väl se om det kommer små pojkar inatt. (FÖRHOPPNINGSVIS!!)

har sån foglossning och så fruktansvärt ont i rygg och i princip hela kroppen så jag vet inte hur länge till jag ska orka.


Blev inte så långt nu, men uppdaterar när det blir tid för det nästa gång..


Kram!

Kommentarer
Postat av: Mariana

men gud, jag hade fått lite lätt panik fall vattnet hade gått för mig :p för när vattnet gick för mig så kom värkarna 5 min efter å var hur kraftiga som helst! men längtar tills du skriver att små pojkarna har kommit!! :D

2010-04-22 @ 19:11:55
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Marlene

Oj oj... nu kan det alltså vara igång. Har ni pratat med förlossningen? Skulle det vara så att de små är på väg just nu eller senare ikväll önskar jag er all lycka!!

2010-04-22 @ 19:41:52
Postat av: Sanna

Åh vad spännande! Jag följer dig och pojkarna med spänning.. Lycka till.. kramar Sanna

2010-04-22 @ 20:23:24
Postat av: Hanna

Åh, lycka till :)

2010-04-22 @ 20:51:21
URL: http://ofantasifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0