fortfarande lördag.

Boken är utläst, jag har duschat, det är värdelöst på tv och jag har ingen bra film. Varför känns livet så innehållslöst? Önskar att pojkarna var här, då skulle det vart fyllt av glädje och aktivitet. Och förmodligen skrik och gråt, vad gör det? Men jag får väl passa på att sova eller något antar jag? Men jag sov så underbart inatt! Ibland tre timmar i sträck och ibland vaknade jag bara en gång i timmen fram på morgonen. Men underbart med en natts sömn! Önskar bara att vi hade en bättre säng. Skulle vilja ha en mjuk madrass men det sätter budgeten stopp för, så ryggontet får fortsätta. Känns tråkigt att både toffe och jag får ont av att sova i sängen. Men nu har vi klagat nog tror jag. :-) önskar jag visste hur man la in bilder från mobilen, men tyvärr. Men nu slocknar jag kanske en stund. Vi hörs! :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag kommer ihåg hur det känns att längta sådär! Jag gick 13 långa dagar över tiden också, men det slipper man kanske med tvillingar? :)

Det är i alla fall underbart när väntan är över :)

2010-04-12 @ 00:08:14
URL: http://ofantasifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0