Städning

Emma drar igång och städar när toffe inte är hemma. :-) sen så vill emma ha hjälp med en massa saker när toffe kommer hem. Just nu är jag inne på att trivas i lägenheten, synd är det att man inte får måla om och sådär. Det skulle jag gärna göra! Men nu är jag inne på att byta ut soffan. Vill ha en divan i mörk färg nu. Mår illa och pojkarna sparkar så att det gör ont. (är självklart tacksam över att mina älsklingar är alerta ) tänk att det imorgon bara är fem veckor till 16 maj. Hänger inte riktigt med själv men jag längtar så! Ska nu fortsatta städningen, förmodligen ommöblering också :-D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dags att börja boa alltså! :)

Jag minns hur jag städade, möblerade om, sorterade och rensade saker mot slutet. Haha. Det är underbart :)

2010-04-04 @ 22:52:58
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Nettan

Nu var det ett tag sen uppdatering, undrar om det satt igång?

2010-04-07 @ 12:38:14
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0