16/2-10

Idag så har jag och älskling vart tillsammans i ett och ett halvt år, tiden går så fort!!
Och idag skulle vi vart på ultraljud, men det blev inställt och min mamma fick alltså inte se våra små liv så idag är jag väldigt ledsen. Dessutom så ska hon åka hem så det är en tung dag!!

Vecka 28 (27+1) idag och tiden snabbar på, men jag är ändå orolig för ultraljudet som blev flyttat till torsdag.
Sover dåligt på nätterna numer och oroar mig för mycket saker. Hoppas på att det kan ordna sig så att jag kan åka ner till mamma om två veckor och Toffe kommer till helgen med bil.


Nu ska jag försöka göra lite nytta i skolan, har dock ingen lust så kommer gå trögt.


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Paulina

oroa dig inte i onödan, säg t om du vill prata. Tack för kommentaren btw. Saknar dig och hoppas de är bra. SKa kolla efter en bebisräknare senare idag så kanske ja kan lägga in den om ja hitta någon. Gräv inte ner dig för du har en dålig dag, tänk på att morgondagen kan va bättre! Love love love.

2010-02-16 @ 11:44:39
URL: http://paulinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0