Trött..

Fruktansvärt trött.. Pojkarna sover inte.. Och jag menar det.. Är de vakna 2 timmar så är de glada en halvtimme och är ledsna resten. De äter, äter och äter och bajsar och skriker och vääxer något otroligt mycket. Inte undra på att de är ledsna.. Men jag är helt slutkörd! Jag får inte en chans att vila alls, inte ens på nätterna.. Vi får otroligt mycket hjälp på dagarna, och en del nätter men mamma och micke jobbar ju så kan ju inte kräva något av dem varje natt. Toffe försöker jag väcka ett antal gånger under nätterna men han vänder sig bara om och sover vidare. Han vaknar alltså inte ens när barnen skriker eller jag blir irriterad så det är svårt att göra något åt. Men igår kväll tog han barnen två timmar eftersom jag hade somnat och inatt lyckades jag väcka honom eftersom allt körde ihop sig och jag kände hur svårt det blev..



Hade besök nyss av min pappa, mina farbröder Janne och Göran, Jannes dotter (min kusin) Desiré, min faster Ann och farmor. De kom för att hämta min bror, Christian, eftersom min farbror Ronny ska gifta sig i  Norge på lördag!


Ska mata pojkarna och hoppas på att jag får sova iallafall två timmar inatt..


Kommentarer
Postat av: Malin

DEt där med en sovande make känner jag igen. Vet inte hur många gånger han sagt att jag ska väcka honom, men hur lätt é det?? Han svarar och sover vidare och man själv é ju ändå vaken så vad tjänar det till att bara ligga och vänta och irritera sig. Bättre att ta det själv. Men med två kan jag tänka att det blir ännu mindre sömn. Försöker ni samköra dem? Så att de äter och sover samtidigt hela tiden??

2010-07-04 @ 08:42:43
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Martina

Tycker synd om dig när jag hur jobbigt du har det med att inte få sova. Det är verkligen hemskt när man får så minimalt med sömn.

När min syster fick tvillingar för 8 år sen sov jag hos dem ca 1 natt i veckan för att avlasta dem. När jag nu själv är mamma förstår jag hur uppskattat det måste ha varit =) Jag hade inga barn själv då och jag tyckte bara det var mysigt att ta hand om mina älskade systersöner <3

2010-07-04 @ 18:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0