Ännu en bra natt..

Inatt somnade grabbarna runt tolv, sov till tre och sedan vaknade Noel vid kvart över fyra igen och sedan vaknade dem vid sju och då klev jag upp. Åkte iväg och handlade lite mjölk, blöjor osv. Skönt att få åka lite själv, men det är så tomt utan barnen så när jag kom hem så satt jag med Noel i famnen en stund. Blir nästan lite rastlös när de sover, men idag har jag lite att pyssla med så man får ju passa på :-) Får se om det blir att lägga sig och vila en stund till senare på dagen. Men just nu ska jag lägga mig och läsa en bok, Inger Frimansson - Mörkerspår. Tyckte den var riktigt bra faktiskt och det var längesen jag läste en bok, finns liksom inte tid längre ;-) Men nu har jag läst samtidigt som jag ammat och sådär så det har gått riktigt bra!

Imorgon ska vi till BVC för vägning, som sagt.. Och det ska bli så spännande.. Leon måste lätt väga över 4 kg, Noel kanske lite under.. Han känns ju lite tunnare. Och imorgon kväll kommer Carro hit och klipper mig, dags att ordna det där fula som jag förstörde :-)

Hade besök av tjejerna igårkväll och det är så härligt att kunna träffa dem!! Det har jag verkligen saknat!

Nu ska jag krypa ner på sängen och läsa.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0