Hääärligt!!

Gud vilket underbart väder! Har suttit ute i solen en stund men sen kände Noel för mat, vilket är toppen! Vi åkte till Karlstad med honom i förrgår, han var så fruktansvärt hängig och verkade inte må bra.. Mjölken började ta slut :-( Men nu har vi ammat, ammat, ammat så nu är det igång och jag har en pigg gosse som ligger i babygymmet och tittar :-) Den andra sonen ligger ute i vagnen på altanen och sover just nu..
Det har varit en krävande natt med LITE sömn!! Men alla jobbiga känslor försvinner när jag ser hur vakna grabbarna är, det är underbart!


Har fått lite ordning på rummet och det blev superfint! Det är en del kvar innan jag är nöjd men det är en god bit på väg.


Ikväll ska vi bada med grabbarna, för första gången. Det ska bli super mysigt!

Blir en tidig kväll eftersom natten var krävande.. Men det är väl så man inte ska tänka antar jag, brukar inte bli något av det ;-)


Kommer upp bilder så fort sladden är hittad. Den verkar borta?!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0