Lördag..

Och vilket uuunderbart väder.. Har vart i stugan idag, gjorde inte speciellt mycket där. Fick sova en timme eftersom mamma tog pojkarna på promenad. Sen tog vi grabbarna och åkte hemåt och sen dess har vi suttit på altan med två ledsna pojkar men nu verkar de ha lugnat sig lite så jag passar på att skriva här och städa lite.

Midsommarafton var inte alls speciell, vi åkte hem från stugan vid fem eftersom jag var DÖDSTRÖTT! Pojkarna ville INTE sova utan var bara griniga så vi hade fullt upp. MEN på dagen så vände sig Leon från mage till rygg!! På plant golv så det var ingen lutning som hjälpte honom. Vääldigt roligt och jag blev så himla stolt / glad! :-D Noel var inte lika intresserad av att få ligga på mage så han fick ligga på rygg :-)

Nu ska jag ta och fortsätta städa lite och sedan får vi hoppas på att det blir lite läsning i någon bra bok ikväll.

har hittat datasladden nu, så i mån av tid ska jag lägga upp bilder..


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeen matar du dom inte samtidigt då? När jag gör det så blir Liam och Elliot synkade. Jag behöver inte dubbelamma om jag inte vill heller utan jag kan ta dom var för sig efter varann. Om dom inte är synkade så förstår jag att du inte hinner med dig själv :(



Det går bra med Liam och Elliot, dom har dock haft magknip i två dagar nu,jag med och jag har inte ätit något konstigt heller... :(



Kram



2010-06-27 @ 11:37:54
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja du kommer aldrig orka om dom inte är synkade. Jag gjorde så ifrån början, om Liam sov när Elliot ätit klart så väckte jag honom och då vaknar som nästan samtdigt sen. Då behöver man inte väcka dom utan då blir dom ju synkade av sig självt.



Lycka till!

2010-06-27 @ 13:11:04
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0