skrik

Jag har  inga problem med att barnen skriker, men från att knappt skrikit alls till att skrika vääldigt ofta förvirrar mig!! Jag har inte ätit något anorlunda, har ätit samma saker princip hela tiden. Blir helt slutkörd av allt skrikande, de skriker nästan dygnet runt. Ibland samtidigt och ibland turas de om. Jag får inte sova speciellt mycket, imorse fick jag hjälp av mamma. Hon hämtade Leon först och sedan började Noel skrika då hämtade hon honom också så jag fick sova några timmar. Dessutom så är jag inte frisk, jag har fruktansvärt ont i hals, huvud och öron så det är lite av en kamp att inte bli irriterad. Och jag blir givetvis inte irriterad på barnen eller låter det gå ut över dem, jag är irriterad på mig själv. För att jag inte orkar, för att jag inte har en aning om var jag ska ta vägen oftast. Det är inte alltid lätt att vara tvillingmamma, men tröstar mig med att någon gång blir det väl bättre.

Kommentarer
Postat av: Sussie

De kanske oxå har ont i öron/ näsa hals :P

2010-06-27 @ 19:50:11
Postat av: Laura

Inte konstigt du blir irriterad o trött när de skriker o du inte får nån sömn. Inte konstigt om du blir irriterad på dom heller. De får man. Helt ok! Så tycker jag iallafall. Du är inte mer än människa ju.

Det är frustrerande då man inte vet va som är fel då ens barn skriker. Då växlar känslorna mellan irritation o medlidande me de små liven:-(

Va snällt att din mamma är hos dig o hjälper dig med pojkarna.

Hoppas deitne fått kolik...håller tummarna för det...

Krya på dig o hoppas d vänder snart.

kram

2010-06-27 @ 21:17:47
Postat av: Sussie

Om de rapar "hårt" o fiser mycket så kan du prova med minifom magdroppar som finns på apoteket, allt är värt att prova när barnen skriker... :) hoppas du får en fin dag :)

2010-06-28 @ 07:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0