Studenten..

Ja, på torsdag tar både Toffe och jag studenten.. Jag är ju inte "fullklar" i skolan utan har lite kvar, men likväl så får jag ju gå ut iallafall. Läser ikapp de sista poängen till hösten.
Hela klassen var nyss här, måste säga att en den luktade dagen efter och en del luktade pågående men nästan så att jag inte kände hur äckligt jag luktade. Haha
Jag måste säga att trots att jag älskar mina barn och jag skulle aldrig välja bort dem så känns det lite tråkigt att inte fira med dem jag gått i samma klass som i tre år. Men jag har gjort mitt val och det skulle jag aldrig göra annorlunda. Man kan ju ha det trevligt iallafall. :-) Men jag tycker däremot, eftersom mamma kommer imorgon, att toffe kan vara med sina vänner och fira. Jag klarar mig ju alltid, och defenitivt om jag, som sagt, har mamma hos mig.


Nu är det snart inte mer än 24 timmar tills vi träffas igen, mamma. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0