11/3-10

Och jag är så lycklig! Två små underbara pojkar väntar vi!! Skiljer ungefär 164 gram på dem men tydligen inget farligt och helt normalt :-) vecka 30+3 idag och min pojk på höger sida ligger än en gång med huvudet neråt och uppskattad vikt var 1535 (tror jag ) och knodden med huvudet uppåt vägde 164 gram mindre. Jag är så lycklig! Det är så underbart att det är två små pojkar! Hade varit lika glad om det var två flickor självklart, men har ju haft på känn att det är pojkar! Och idag gjorde vi gips magen, den är stor!! :-) nu ska jag bara njuta, kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till pojkarna :-)

2010-03-11 @ 19:24:09
URL: http://fluffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0