16/3-10

Och oj, vad dagarna går fort!!! Helt otroligt. Igår var vi hos barnmorskan, allt såg bra ut. Jag väger 82 kg (+15) och ett blodtryck på 100/65, SF-måttet ligger numer på 37 cm. Knoddarna hade hjärtslag på 148 och 136, ena rörde sig extremt mycket och ville nog inte alls vara med egentligen. Härligt! :-)

Var i skolan idag, mår inte alls bra men det får gå iallafall. Har inte så mycket att välja på när jag inte får en sjukskrivning och inte kan ta ut föräldrapenning än. Fick mitt slutbetyg i Samhällskunskap A och det blev ett VG så det får jag ju vara lite nöjd över.


Har varit väldigt dålig på att lägga in bilder på magen men jag ska verkligen försöka att lägga in en snart, så fort jag har en sladd till datorn.


Vecka 31+1 idag och jag vill att tiden går fort så jag får träffa våra små pojkar!!


Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har väl rätt till havandeskapspenning f.r.o.m. två månader innan BF? Och det är ju typ nu det. Det ska gå :)Från vad jag läst så ersätter havandeskapspenningen förlorad inkomst då man inte kunnat fullföra sin sysselsättning, alltså det ska inte bara betalas ut till de som arbetat utan det borde gå att få det för studier också..

Varför får du inte sjukskriva dig förresten?

2010-03-17 @ 23:57:32
URL: http://Saqrlek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0