18/3-10

Har inget nyttigt att skriva idag förutom att jag har haft så konstiga känslor om att förlossningen ska sätta igång. Har haft mycket tecken, jag vet att hjärnan lurar mig, men vad märkligt det känns!!! Har sammandragningar väldigt ofta, och ibland lite förvärkar ( som jag identifierar som mensvärk, haha :-P ) och har en brännande smärta genom hela ryggen så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Sitter inte bra, ligger inte bra, orkar knappt stå upp och det är jobbigt och jag klagar så mycket!!!! Är hungrig ofta, men mår så illa så jag får inte i mig så himla mycket. och halsbrännan är ju ett faktum.


Nu har jag klagat alldeles för mycket och jag är glad för varje dag de stannar i mig ( 31+3 idag )
Kan inte förstå att jag snart ska bli mamma, Toffe ska bli pappa och vi har en egen familj!!! Det är ju otroligt.



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej, Har inte skrivit här på ett tag. Men är här och låser nästan varje dag. Nu är det inte långt kvar. Eftersom det är tvillingar så är det ju inte helt ovanligt att förlossningen sätter igång tidigare än 40 veckor. Så vem vet... önskar dig och naturligtvis Toffe all lycka vid kommande förlossning.

Kram

Marlene

2010-03-18 @ 19:25:16
URL: http://www.familjen-g.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0